Wednesday 21 November 2012

budak tak tahu malu :3

first time aku kenal budak senget nie dari kakak aku . nama dia muhammad fareez :3 masa awal awal dulu kakak aku cakap yang fareez nie gatal orang nyaa. masa tengok muka fareez pada awal nyaa aku tak percaya yang fareez nie gatal tapi bila kakak aku cakap nak keluar dengan dia tengok movie nak jugak tengok macam mane cara fareez nie sbenarnya. bila dah jumpe dengan dia face to face baru aku percaya yang dia seorang yang gatal.
masa keluar dengan dia tuhh kitaorang tengok cerita *sumpahan kum kum* seram gila cerita benggong tuhh. hahahaha. pape punn time tuhh jugak aku sempat luangkan masa dengan cikk azlan A.K.A Lan Segamat. 

:: terimbas kembali kenangan dulu dulu, kalau laa masa nie boleh berputar . aku nak sangat kembali dekat masa nie :: malang nyaa nasi dah jadi bubur :*

BTW muhammad fareez nie single orangnyaa . mamat poyo :3



No comments:

Post a Comment