Wednesday 21 November 2012

kenape dia jadi macam nie ??

aku ingin kan dia kembali, kembali kepada aku ! aku nak happy dengan dia macam dulu lagi. aku tahu mustahil aku nak berbaik dengan dia. dia pernah cakap dekat aku dia takkan pernah "tunduk dengan perempuan". dia takkan maaf kan perempuan yang penah sakit kan hati dia . macam aku laa kan ? hmm aku just nak dia happy macam dulu lagi. aku nak dia bersama dengan aku macam dulu lagi. Ya Allah sumpah aku cakap aku still sayang dekat dia lagi, tak terlintas pun dekat kepale otak aku nie untuk berpisah dengan dia. aku ingat hanya ingin bergurau. aku sent text macam tuhh pun cause aku nak dia reply text aku , aku nak dia layan aku. bukan buad aku macam tak wujud dalam kehidupan dia. sumpah sedih dia tak text or call aku. first time aku dapat lelaki yang buad tak kesah pasal aku. and aku tak penah sayang orang lain macam mane aku sayang dekat dia.

:: Nur Ezziet Rafiq Pujaan Hatiku :: 

No comments:

Post a Comment